25.6.26

frön från Aranöarna Irland

Köpte frön till ängsblommor, första vallmo blommar. Planterade i höstas.

6 kommentarer:

  1. Fint minne att ta med sej hem.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Anna-Lena, verkligen, flera olika sorters blommor.

      Radera
  2. Det var en fin souvenir minst sagt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Znogge, förhoppningsvis varar flera år i vår lilla trädgård.

      Radera
  3. Bra souvenir. Annars när jag hör Aran tänker jag på tröjor.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lena i Wales, köpt en Aran-tröja i Dublin, och en fin regnjacka på en fårfarm.

      Radera