1 Vad hinner du alltid på fem minuter?
klä på mig.
2 Vad tar bara fem minuter men känns betydligt längre? fylla i svaren här.
3 Hur många minuter snoozar du? går upp direkt om jag behöver.
4 Vad får en timme att kännas som tio minuter? altanfrukost med fåglar och fjärilar 🦋
5 Vad skulle du vilja slippa lägga en enda minut på? städning.
2 Vad tar bara fem minuter men känns betydligt längre? fylla i svaren här.
3 Hur många minuter snoozar du? går upp direkt om jag behöver.
4 Vad får en timme att kännas som tio minuter? altanfrukost med fåglar och fjärilar 🦋
5 Vad skulle du vilja slippa lägga en enda minut på? städning.
Minutrar Fem en fredag hos: ElisaMatilda.

Grattis till barnbarnet!
SvaraRaderaJag tycker det går ganska snabbt att fylla i fem en fredag.
Saramadeleine, tack, inte så svåra frågor.
RaderaGrattis grattis! Kul med en stor familj!
SvaraRaderaTycker att frågorna tar lång tid om de är lite "roligare" för då kan man utveckla lite och skriva mer för att få utveckla hu rman tycker och tänker. Jag tycker oftast att dessa är roligare. Men ibland är frågorna kortare oh enklare och då behövs inte så långa svar. Då känns det mer som ett snabbt och lite tråkigare. Svårare att lära känna varandra när svaren bara blir svar med ett ord eller en kortare mening.
Karoleen, tack, det är trevligt, barnbarn i alla åldrar att umgås med, man lär sig mycket 🙂
RaderaVarierande frågor, ibland får man tänka längre.
Ett stort grattis till barnbarn nummer 7! Hoppas att allt gick bra och att alla mår bra <3
SvaraRaderaZnogge, tack, allt har gått bra och alla mår bra 🙂
RaderaSå härligt med ett nytt barnbarn, grattis alla!!!
SvaraRaderaVi har gemensamma svar i dag ...
Klimakteriehäxan, tack, nu måste jag hålla mig i form.
Raderagrattis till ännu ett barnbarn! bra spridning på det sällskapet! altanfrukostarna tar väldigt lång tid! så härligt. ha en fin helg!
SvaraRaderaMrs Calloway, tack, det blir lite olika aktiviteter med olika åldrar, lär mig mycket av barnbarnen. Nu tar jag även bok med mig på altanen, ingen klocka där
RaderaGrattis till nya familjemedlemmen!
SvaraRaderaKlä på sig går snabbt. Speciellt nu när det inte behövs flera lager.
Ha en fin eftermiddag!
Anna-Lena, tack. Nu behövs inte mycket kläder, skönt.
RaderaSällar mig till övriga gratulanter! Härligt med barnbarn!
SvaraRaderaJag kan aldrig få några, då jag inte ens har barn, men jag gläds mer er som kan och har.
Inget snooze här heller .)
Carita, tack, inte självklart, i min ungdom ville jag inte ha... men nu håller de mig ung, lär mig mycket.
Radera