Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos (CLICK on images to enlarge)
Leta i den här bloggen:
25.6.26
frön från Aranöarna Irland
Köpte frön till ängsblommor, första vallmo blommar. Planterade i höstas.
6 kommentarer:
Fint minne att ta med sej hem.
Anna-Lena, verkligen, flera olika sorters blommor.
Det var en fin souvenir minst sagt!
Znogge, förhoppningsvis varar flera år i vår lilla trädgård.
Bra souvenir. Annars när jag hör Aran tänker jag på tröjor.
Ha det bra!
Lena i Wales, köpt en Aran-tröja i Dublin, och en fin regnjacka på en fårfarm.
Skicka en kommentar